The store will not work correctly when cookies are disabled.
Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken.Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Als je verbindingsproblemen ervaart of specifieke vragen hebt over je simkaart, raden we je aan om eerst onze kennisbank te raadplegen. Hier vind je mogelijk al de antwoorden die je zoekt. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan kun je altijd een ticket indienen via [email protected]. We staan klaar om je te helpen!
Over Camperwifi:
Wie zijn wij?
Wij zijn Camperwifi, een aanbieder van internationale data-oplossingen. We bieden simkaarten aan die u kunt regelen voordat u naar het buitenland gaat, waardoor u veel roamingkosten kunt besparen. Met onze simkaarten hoeft u niet op zoek te gaan naar goedkope simkaarten tijdens uw verblijf in het buitenland. We zorgen ervoor dat uw communicatiebehoefte al geregeld is voordat u naar het buitenland vertrekt.
Wat is een data SIM Kaart?
Een data only SIM is een simkaart waarmee gebruikers mobiel internet kunnen gebruiken op hun apparaat, maar geen minuten hebben voor bellen of sms'en. Met een data only simkaart kunnen gebruikers nog steeds bellen of berichten verzenden via applicaties zoals Skype, WhatsApp, Facebook Messenger, Viber, WeChat, enzovoort.
Hoe werkt een Roaming SIM Kaart?
Mobiele operators sluiten roaming overeenkomsten met andere netwerken; dus als het thuisnetwerk van uw simkaart niet beschikbaar is, kan deze verbinding maken met een andere mobiele netwerkoperator. Deze roaming functie is vooral handig wanneer u naar het buitenland reist en verbinding met internet moet maken via mobiele data. Roaming kosten zijn echter vaak duur. Een meer praktische en handige manier om tijdens het reizen verbonden te blijven met internet, is door een internationale simkaart zoals een SIM kaart van InternationalSIM aan te schaffen.
Bestellingen, Betalingen & Levering:
Hoe snel wordt mijn SIM kaart geleverd?
De simkaarten en/of hotspots worden op werkdagen binnen 24 uur verzonden vanaf het moment dat we uw bestelling hebben ontvangen. De levertijd is afhankelijk van de bestemming.
Hoe volg ik mijn bestelling?
U ontvangt na uw bestelling een e-mail met een tracking nummer en een link naar het bedrijf dat uw zending zal bezorgen.
Waarom verzenden jullie niet gratis?
Wij rekenen geen gratis verzending omdat de kosten die worden gemaakt voor het verzenden op de een of andere manier betaald moeten worden. Veel webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten.
Compatibiliteit:
Kan ik een data-only simkaart in mijn telefoon gebruiken?
Ja, simkaarten met alleen data werken in elke smartphone. Hoewel je geen standaard spraakoproepen en sms'jes kunt maken vanaf een telefoonnummer met een data-only simkaart, zijn op internet gebaseerde berichten (zoals WhatsApp en Facebook Messenger) en internetbellen (Skype en Viber) praktische alternatieven.
Kan ik jullie simkaart gebruiken in een Mifi/4g-router?
Ja, u kunt onze simkaarten gebruiken met een Mifi/4g-router. Let op dat Europese Mifi/4g-routers niet overal in de wereld werken, omdat providers buiten Europa andere netwerk frequenties gebruiken. Informeer daarom goed of uw Mifi ook geschikt is voor het land waar u naartoe reist.
Wordt gebruik (tethering) via een persoonlijke Hotspot toegestaan?
Bij de meeste simkaarten is dit toegestaan. Wanneer er beperkingen op zitten wordt dit in de FAQ op de desbetreffende product pagina aangegeven.
Tarieven & Dekking:
Wat zijn de kosten van een simkaart?
Alle prijzen van de simkaarten (inclusief eventuele data/belbundel) zijn te vinden op onze productpagina.
Verloopt mijn tegoed?
Wanneer u een simkaart aanschaft, begint de geldigheid van het initiële tegoed/het eerste data-abonnement op de simkaart pas wanneer u uw eerste internetverbinding maakt. Dit betekent dat zolang je geen gebruik maakt van de simkaart, het tegoed of de bundel niet zal verlopen. Bij de meeste simkaarten is de bundel 30 dagen geldig. Indien een bundel langer geldig is staat dit aangegeven op de desbetreffende productpagina
Zijn er verborgen kosten?
Alle simkaarten zijn prepaid. Er zijn geen verborgen kosten, geen contracten en geen verplichtingen wanneer u een van onze simkaarten koopt.
Probleemoplossing:
Ik kan geen verbinding maken met internet, wat moet ik doen?
Als u geen verbinding kunt maken met internet, controleer dan eerst: 1: of u de APN instellingen correct heeft geconfigureerd. 2: Roaming staat ingeschakeld op uw toestel. 3 Uw SIM kaart nog (data) tegoed bevat. 4: Er signaalbalken weergegeven worden op het scherm van uw apparaat.
Hoe update ik de APN-instellingen op mijn Android-apparaat?
U kunt de APN-instellingen op uw Android-apparaat configureren door het onderstaande pad te volgen: Instellingen > Meer > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten. Voer vervolgens de APN instellingen in zoals omschreven in de verkorte handleiding die u bij de simkaart heeft ontvangen.
Hoe update ik de APN-instellingen op mijn IOS-apparaat?
U kunt de APN-instellingen op uw iPhone configureren door het onderstaande pad te volgen: Instellingen > Mobiele data > Mobiele data-opties > Mobiel datanetwerk. Voer vervolgens de APN instellingen in zoals omschreven in de verkorte handleiding die u bij de simkaart heeft ontvangen.
Overige:
Wat zijn APN instellingen?
APN is een afkorting voor Access Point Name. Uw telefoon heeft deze nodig om verbinding te maken met uw provider. Uw provider leest deze instellingen om een IP-adres te genereren, verbinding te maken met de juiste beveiligde gateway en de vereisten van de provider te bekijken om u te verbinden met een particulier netwerk zoals een VPN.
Ondersteunt elke smartphone een eSIM?
Nee, niet elke smartphone ondersteunt een eSIM. Alleen de nieuwste smartphones bieden ondersteuning voor een eSIM. Als je geïnteresseerd bent in het gebruik van een eSIM, is het raadzaam om de specificaties van jouw smartphone te controleren.
Kan ik mijn verbruik bekijken?
Ja. U kunt uw verbruik & SIM Status van uw SIM die start met 8988 bekijken op de volgende pagina: Bekijk verbruik / SIM Status. Start uw SIM met 8931? Surf dan naar onze andere website: www.bigdata-europe-sim.com
Mijn bundel is op. Kan ik mijn simkaart opwaarderen?
Ja, je kunt je simkaart opwaarderen via onze opwaardeerpagina. Door naar onze opwaardeerpagina te gaan, kun je eenvoudig het saldo op je simkaart verhogen. Het proces is snel en gemakkelijk te volgen.